Szukamy kandydata dla naszego klienta z branży FMCG, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Asystent będzie odpowiedzialny za tworzenie raportów i zestawień, które będzie następnie przetwarzać w bardziej zrozumiały sposób, wykorzystując narzędzia takie jak tabele przestawne i wykresy. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w pracy z danymi, analizie i umiejętnością posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel.
Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydowa
Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki): https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1f6-3756.html
ZADANIA
· Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
· Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
· Przygotowywanie ofert promocyjnych,
· Koordynowanie procesów promocyjnych,
· Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,
· Tworzenie prostych prezentacji w Power Point,
Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.
WYMAGANIA
· Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
· Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny): tworzenie tabel, przestawnych, wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, usuń duplikaty, tworzenie wykresów w Excelu, sortowanie i filtrowanie,
· Znajomość systemów sprzedażowych/magazynowych,
· Doświadczenie w pracy z Klientem,
· Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
· Umiejętności analitycznego myślenia,
· Bardzo dobra organizacja pracy,
· Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole,
· Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość,
· Umiejętność pracy pod presją czasu.
NASZ KLIENT OFERUJE:
· Umowę o pracę,
· Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu),
· Wynagrodzenie: 4000 – 4500 brutto,
· Premię kwartalną,
· Pracę rozpoczynającą się w godz. 8.00 lub 9.00,
· Pakiet ubezpieczeniowy i sportowy.
· Bony świąteczne,
· Dostęp do opieki medycznej,
· Laptop i telefon służbowy,
· Możliwość awansu.
Ogłoszenie o pracę pochodzi z: https://jobtime.pl/praca/109282/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria—praca-hybrydowa.html