Woodpecker.co SA, innowacyjna firma z Wrocławia, zadebiutowała na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, 19 kwietnia. Jej usługi rewolucjonizują komunikację biznesową i stanowi czwarty debiut na głównym parkiecie GPW w tym roku.
Woodpecker.co SA została oficjalnie notowana na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie w piątkowy poranek, stając się 411. spółką notowaną na tym rynku. Podczas ceremonii, dr Monika Gorgoń z zarządu GPW wręczyła przedstawicielom spółki dyplom GPW oraz statuetkę byka, symbolizującego giełdową hossę.
„Innowacyjna spółka technologiczna Woodpecker nie jest nowicjuszem na warszawskiej giełdzie. Od 2021 roku firma budowała swoją rozpoznawalność i zaufanie wśród inwestorów na rynku alternatywnym NewConnect. Stworzyła własne rozwiązania oraz zaawansowane algorytmy, które gwarantują skuteczność sprzedaży oraz kampanii marketingowych” – podkreślała dr Monika Gorgoń, członek zarządu GPW.
Woodpecker SA była notowana na NewConnect przez trzy lata, które wykorzystała na budowanie rozpoznawalności i zaufania inwestorów oraz wzmacnianie swojej pozycji rynkowej. Obecna kapitalizacja giełdowa firmy wynosi około 63,5 mln zł, a pod koniec ubiegłego roku korzystało z jej usług niemal 4 400 klientów z 93 krajów.
„Przed nami okres dynamicznego wzrostu. Mamy ambicję, by być liderem rynkowym w naszym segmencie: automatyzacji wspierania sprzedaży, użycia sztucznej inteligencji, ale także upraszczania narzędzi służących do pracy naszych klientów” – oświadczyła dr Małgorzata Sikora z zarządu Woodpecker SA.
Firma Woodpecker.co SA twierdzi, że wkrótce coraz więcej firm będzie miało możliwość automatyzacji wysyłania maili oraz uniknięcia pomyłek w adresowaniu korespondencji biznesowej. Ich autorskie narzędzie umożliwia personalizację treści wiadomości oraz tworzenie dedykowanych planów wysyłkowych, a także oferuje szczegółowy monitoring efektywności każdej wysyłki mailingowej w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa).
Woodpecker.co SA jest przekonany, że ich autorskie narzędzie wkrótce zautomatyzuje wysyłanie maili oraz pomoże uniknąć błędów w adresowaniu korespondencji biznesowej. System ten oferuje personalizację treści wiadomości, tworzenie dedykowanych planów wysyłkowych oraz szczegółowy monitoring efektywności wysyłki mailingowej, działając w modelu SaaS (oprogramowanie jako usługa).
„Naszym atutem jest intuicyjność narzędzi oraz prostota obsługi. W połączeniu z rozbudowanymi funkcjami analitycznymi stanowić mogą one przełomowe rozwiązanie, m.in. dla globalnych firm czy agencji marketingowych i PR, kierujących wielowątkowymi, skierowanymi do tysięcy odbiorców kampanii sprzedażowo-reklamowych” – wyjaśniła dr Sikora.
W styczniu 2024 roku firma wypuściła wersję beta swojego najnowszego produktu o nazwie Prospects. Narzędzie to umożliwi użytkownikom Woodpecker.co uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży wysokiej jakości bazą potencjalnych klientów. Połączenie łatwego dostępu do takich baz z aplikacją do cold mailingu pozwoli znacznie skrócić czas obsługi kampanii i zwiększyć jej efektywność.
Prospects to nowe narzędzie, które zostało udostępnione wersją beta przez firmę w styczniu 2024 roku. Dla użytkowników Woodpecker.co oznacza to możliwość skorzystania z wysokiej jakości bazy potencjalnych klientów, co umożliwi uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży. Połączenie tego z aplikacją do cold mailingu pozwoli skrócić czas obsługi kampanii i zwiększyć ich efektywność.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl