Kampania Moc Polskich Warzyw, promująca zdrowe odżywianie oparte na polskich warzywach, z przyjemnością ogłasza współpracę z czołowym klubem siatkarskim – PGE Projekt Warszawa. Partnerstwo to zostało umocnione na sezon 2024/2025 i doskonale łączy promocję zdrowego odżywiania z aktywnością fizyczną.
W ramach współpracy, Moc Polskich Warzyw uzyskała status „Partnera Klubu PGE Projekt Warszawa”, co umożliwi wykorzystanie logo klubu w materiałach promocyjnych. Siatkarze PGE Projekt Warszawa zostali ambasadorami kampanii, a ich wizerunki pojawią się w specjalnej sesji zdjęciowej z polskimi warzywami. Efekty tej sesji będą szeroko promowane w materiałach reklamowych oraz na mediach społecznościowych. Dodatkowo, zostaną przygotowane krótkie filmy edukacyjne promujące zdrowe odżywianie, które będą dostępne na kanałach obu organizacji.
Siatkarze PGE Projekt Warszawa, jako sportowcy o międzynarodowym uznaniu, będą zachęcać swoich fanów do zwiększenia spożycia warzyw i prowadzenia aktywnego trybu życia. Poprzez regularne posty na mediach społecznościowych klub będzie przypominać o korzyściach zdrowotnych warzyw oraz promować regularną aktywność fizyczną.
W poprzednich sezonach Moc Polskich Warzyw cieszyła się sukcesem dzięki współpracy z ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle, który jest 9-krotnym mistrzem kraju, 10-krotnym zdobywcą Pucharu Polski, 3-krotnym triumfatorem Superpucharu Polski i 3-krotnym zwycięzcą Ligi Mistrzów. Te osiągnięcia sportowe świadczą o korzystnym wpływie zdrowego odżywiania na wyniki sportowe.
Kampania Moc Polskich Warzyw kontynuuje swoje działania z nowym impetem, dzięki współpracy z PGE Projekt Warszawa. Inicjatywa ta stanowi istotny krok w promocji zdrowego stylu życia wśród Polaków. Wszystkie działania kampanii są wspierane przez Fundusz Promocji Owoców i Warzyw (#Fundusze Promocji). Więcej przepisów, porad i informacji na temat zdrowego odżywiania znajdziecie na stronie internetowej kampanii oraz na jej kanałach społecznościowych.
Moc Polskich Warzyw
Kampania Moc Polskich Warzyw została zainicjowana przez Zrzeszenie Producentów Papryki Rzeczypospolitej Polskiej, a także jest koordynowana przez Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw. W projekcie biorą udział również Stowarzyszenie Producentów Pomidorów i Ogórków pod Osłonami, Stowarzyszenie Malinowy Król, Stowarzyszenie Branży Grzybów Uprawnych oraz Stowarzyszenie Czosnek Galicyjski.
W lipcu 2024 r. rozpoczęła się piąta edycja kampanii, która zyskuje coraz większą popularność dzięki nowatorskim metodom i dotarciu do coraz większej liczby konsumentów.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl