W połowie 2024 roku zespół ds. sztucznej inteligencji osiągnął swój pierwszy kamień milowy, wprowadzając pierwszą funkcję połączenia AI z systemami HEUTHES.
Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza kontynuację kampanii promującej aplikację mObywatel. Po pozytywnym przyjęciu pierwszej odsłony, nadszedł czas na kolejne działania. Kampania pod hasłem „mObywatel ma łatwiej” rozpocznie się 8 lutego i będzie realizowana w telewizji, a także w Internecie i mediach społecznościowych.
Nasza kampania skupia się na prezentacji mObywatela jako narzędzia dostępnego dla każdego, niezależnie od wieku czy poziomu zaawansowania cyfrowego. Bohaterowie spotów dzielą się historiami pokazującymi, jak aplikacja pomaga im zaoszczędzić czas i poczuć się bezpiecznie w cyfrowej przestrzeni.Kampania „mObywatel ma łatwiej” pokazuje, że cyfrowa tożsamość to więcej niż tylko technologia – to realne wsparcie w codziennych sprawach. Po udanej pierwszej części kampanii chcemy dodatkowo zachęcić Polaków do korzystania z tego narzędzia – mówi Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji.
mObywatel to bardzo popularna aplikacja rządowa w Europie, z której korzysta już 8,75 miliona Polaków, dzięki mDowodowi dostępnemu w aplikacji. Od listopada 2024 r. kolejne 500 tysięcy Polaków zaczęło używać tej aplikacji, co oznacza, że niedługo liczba użytkowników przekroczy 9 milionów. Co więcej, użytkownicy są wierni aplikacji, codziennie odnotowuje się aż 600 tysięcy unikalnych logowań. Aplikacja rozwijana przez Centralny Ośrodek Informatyki (COI) zbiera bardzo dobre oceny na platformach iOS i Android – 4,8 na 5 gwiazdek, opinie ponad 300 tysięcy użytkowników.
Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza do obejrzenia kulisy powstawania kampanii. Specjalne materiały „making of” pokażą proces tworzenia spotów, w tym ujęcia zrealizowane na Stadionie Narodowym w Warszawie. To doskonała okazja, by przyjrzeć się pracy za kulisami i poczuć energię i radość korzystania z aplikacji, która ułatwia codzienne życie milionów Polaków.
„Making of” to unikalna okazja, by spojrzeć za kulisami kampanii Ministerstwa Cyfryzacji. W filmach widzowie zobaczą, jak powstawały dynamiczne ujęcia na tle Stadionu Narodowego w Warszawie, które doskonale oddają energię i radość korzystania z aplikacji, ułatwiającej codzienne życie milionów Polaków.
Linki do materiałów wideo:
1. https://www.youtube.com/shorts/JxEGTvpDLYs
2. https://www.youtube.com/shorts/qxgFy_XmZB0
3. https://www.youtube.com/shorts/TnXz_aHJv3E
4. https://www.youtube.com/shorts/mlAUoyu8z5Q
Założenia mediowe kampanii:
W kampanii wykorzystane będą 15-sekundowe spoty z pierwszej fazy emitowanej w listopadzie i grudniu 2024 roku. Kampania obejmie największe stacje telewizyjne, internet oraz kanały Ministerstwa Cyfryzacji oraz Centralnego Ośrodka Informatyki. Planowane są także kolejne etapy kampanii do końca 2025 roku.
Agencja GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną i produkcję materiałów reklamowych, natomiast zespół Ministerstwa Cyfryzacji zajmuje się zakupem emisji telewizyjnej. Kampanię internetową obsługuje dom mediowy Carat Polska, który wygrał przetarg na obsługę mediową Ministerstwa w styczniu tego roku.
Nowy etap kampanii to kolejny krok w kierunku promocji korzyści płynących z wykorzystania technologii cyfrowych w Polsce. Ministerstwo Cyfryzacji zachęca wszystkich obywateli do pobrania aplikacji mObywatel i korzystania z jej funkcji, zwłaszcza tych związanych z bezpieczeństwem, takich jak zastrzeganie PESEL i otrzymywanie powiadomień o zagrożeniach w internecie.
Aby uzyskać więcej informacji o aplikacji, zapraszamy do odwiedzenia strony info.mobywatel.pl oraz naszych kanałów społecznościowych Ministerstwa Cyfryzacji.
Finansowanie kampanii
Nasza kampania głównie korzysta z funduszy Unii Europejskiej i jest częścią projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”, realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji. Możesz znaleźć więcej informacji o projekcie tutaj:
Link do kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz wykorzystywania technologii cyfrowych znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/kampanie-edukacyjno-informacyjne-na-rzecz-upowszechniania-korzysci-z-wykorzystywania-technologii-cyfrowych
Komunikaty publikowane w serwisie PAP są bez zmian w treści, tak jak dostarczone przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść zgodnie z ustawą prawo prasowe (PAP).
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl