Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydowa – Praca Warszawa

Szukamy kandydata dla naszego klienta z branży FMCG, który dołączy do zespołu odpowiedzialnego za rozwój kategorii produktów. Asystent będzie odpowiedzialny za tworzenie raportów i zestawień, które będzie następnie przetwarzać w bardziej zrozumiały sposób, wykorzystując narzędzia takie jak tabele przestawne i wykresy. Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające doświadczenie w pracy z danymi, analizie i umiejętnością posługiwania się arkuszem kalkulacyjnym Excel.  

Asystent ds. Zarządzania Kategorią – praca hybrydowa    

Link do aplikowania (jeśli link nie jest klikalny, należy go skopiować i wkleić do przeglądarki): https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria-praca-hybrydowa/5310-3281-25-1f6-3756.html    
ZADANIA
·         Przygotowywanie analiz, raportów i zestawień na potrzeby zespołu,
·         Wprowadzanie danych do systemów oraz zapewnienie kompletności i wysokiej jakości wewnętrznych baz danych,
·         Przygotowywanie ofert promocyjnych,
·         Koordynowanie procesów promocyjnych,
·         Wsparcie procesu rozliczeń z dostawcami,
·         Tworzenie prostych prezentacji w Power Point,
         Bieżące wsparcie Kierownika Zarządzania Kategorią w prowadzeniu kategorii produktów.    

WYMAGANIA
·         Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
·         Znajomość pakietu MS Office (warunek konieczny): tworzenie tabel, przestawnych, wyszukaj.pionowo, suma.jeżeli, usuń duplikaty, tworzenie wykresów w Excelu, sortowanie i filtrowanie,
·         Znajomość systemów sprzedażowych/magazynowych,
·         Doświadczenie w pracy z Klientem,
·         Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (mile widziane kierunki ekonomiczne i ścisłe, związane z badaniami ilościowymi, marketingowe lub pokrewne),
·         Umiejętności analitycznego myślenia,
·         Bardzo dobra organizacja pracy,
·         Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, umiejętność dynamicznej pracy w zespole,
·         Dokładność, systematyczność, spostrzegawczość,
·         Umiejętność pracy pod presją czasu.    

NASZ KLIENT OFERUJE:
·         Umowę o pracę,
·         Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu),
·         Wynagrodzenie: 4000 – 4500 brutto,
·         Premię kwartalną,
·         Pracę rozpoczynającą się w godz. 8.00 lub 9.00,
·         Pakiet ubezpieczeniowy i sportowy.
·         Bony świąteczne,
·         Dostęp do opieki medycznej,
·         Laptop i telefon służbowy,
·         Możliwość awansu.

Ogłoszenie o pracę pochodzi z: https://jobtime.pl/praca/109282/Asystent-ds-Zarzadzania-Kategoria—praca-hybrydowa.html