Ta strona używa plików cookies (cisteczka). Polityka Prywatności.
Zaakceptuj
Wiadomości WarszawaWiadomości Warszawa
  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca
Aktualnie czytasz: Innowacja i przedsiębiorczość kobiet nagradzana w ogólnopolskim konkursie Kobieta e-Commerce 2023
Udostępnij
Powiadomienie
Ostatnie artykuły
Key Account Manager | Miasto Warszawa
24 marca 2023
Żyć z padaczką – nie musisz rezygnować z marzeń
24 marca 2023
Balazs Bagyi New Quartet: Polska trasa koncertowa w kwietniu
24 marca 2023
Polska na szlaku Michelin: prestiżowe wyróżnienie dla polskich miast
23 marca 2023
Transformacja w Laboratorium Przyszłości: jak CPRK w Warszawie ułatwia młodym ludziom zdobywanie nowych umiejętności
23 marca 2023
Aa
Aa
Wiadomości WarszawaWiadomości Warszawa
  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca
  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca
Śledź nas
2022 © Wiadomości Warszawa. ZP20 Piotr Markowski.
Wiadomości Warszawa > Blog > Biznes i finanse > Innowacja i przedsiębiorczość kobiet nagradzana w ogólnopolskim konkursie Kobieta e-Commerce 2023
Biznes i finanse

Innowacja i przedsiębiorczość kobiet nagradzana w ogólnopolskim konkursie Kobieta e-Commerce 2023

Wiadomości Warszawa
Wiadomości Warszawa 24 lutego 2023
Zaktualizowane 2023/02/24 at 1:30 PM
Udostępnij
9 minut czytania
Udostępnij

Po wyraźnym przyspieszeniu podczas pandemii obserwujemy spowolnienie dynamiki wzrostu branży e-commerce. Rynek stał się bardzo konkurencyjny. Sklepy internetowe, platformy usługowe lub marketplace szukają innowacyjnych rozwiązań technologicznych, nisz produktowych, pomysłów na zbudowanie lojalności e-shoppera. Plebiscyt Kobieta e-Commerce 2023 to najważniejsze wyróżnienie dla kobiet angażujących się w branżę e-commerce w Polsce, rozumianą szeroko jako działalność handlową w internecie, e-marketing, social marketing, e-usługi, technologię i innowacje. Głównym celem konkursu jest wspieranie i promowanie przedsiębiorczych kobiet, zarówno właścicielek małych i średnich firm, jak i kobiet pracujących na etacie, które angażują się w rozwój sektora gospodarki cyfrowej w Polsce.

Tytuły i statuetki Kobieta e-Commerce 2023 będą przyznawane kobietom, które wyróżniły się umiejętnościami, innowacyjnością i zaangażowaniem na rzecz rozwoju branży e-commerce w ciągu ostatnich 26 miesięcy.

Dla kogo konkurs Kobieta e-Commerce?

O tytuł Kobieta e-commerce 2023 może ubiegać się każda przedsiębiorcza kobieta prowadząca swój biznes online w Polsce. Nie ma znaczenia wiek, wykształcenie, pochodzenie – liczy się innowacyjność, przedsiębiorczość oraz wkład w rozwój sektora gospodarki cyfrowej.

„Wspieranie oraz motywowanie przedsiębiorczych kobiet do rozwoju w obszarze online to jeden z celów naszej Fundacji. Staramy się przekazywać ekspercką wiedzę oraz budować społeczność, którą wspierają najlepsi eksperci z rynku. Bardzo konkurencyjne i dynamicznie zmieniające się otoczenie wymaga jednocześnie dużej odwagi, innowacyjności oraz niestandardowego podejścia do biznesu. Dlatego chcemy nagrodzić i promować kobiece startupy lub wyróżniającą się działalność, która może mieć widoczny wpływ na rozwój branży e-commerce. Wierzymy, że ta inicjatywa pomoże kobietom w realizacji marzeń, prowadzeniu własnych firm, a przede wszystkim rozwojui ich e-przedsiębiorczości” – mówi Anna Heimberger, prezeska Fundacji Kobiety e-Biznesu.

Konkurs wszedł już na stałe do kalendarza najważniejszych wydarzeń branży e-commerce w Polsce. Jest wspierany przez partnerów – liderów handlu internetowego w Polsce, którym idea promowania e-przedsiębiorczości kobiet jest szczególnie bliska.

„Inicjatywy takie jak konkurs Kobieta e-Commerce, są niezwykle cenne, ponieważ pozwalają wyróżnić również małe i średnie firmy. To ważne, zwłaszcza teraz, w czasach spowolnienia gospodarczego. Wejście do świata e-commerce daje ogromną szansę, aby pomimo niesprzyjających warunków rozwinąć biznes. Udział w konkursie może być okazją do zaprezentowania swoich dokonań zarówno jury, jak i (na późniejszym etapie) szerszej publiczności. Zachęcam do zgłaszania kandydatur” – mówi Jacek Kinecki, CEO Przelewy24.

„Chcemy wspierać kobiety w drodze do rozwijania ich biznesów i wierzymy, że świat e-commerce jest do tego idealnym miejscem. Cieszymy się, że kolejny rok z rzędu możemy być partnerem konkursu i życzymy powodzenia tegorocznym nominowanym!” – mówi Dominika Wabich, Ceneo.

Jak się zgłosić do konkursu Kobieta e-Commerce?

Do konkursu kandydatki mogą zgłaszać się same lub być nominowane przez osoby trzecie, za pośrednictwem strony internetowej www.kobietaecommerce.pl. Wystarczy wybrać na niej właściwą kategorię oraz uzupełnić jeden z formularzy zgłoszeniowych. Oceny dokona jury konkursu złożone z ekspertów branży online oraz społeczność internetowa poprzez ogólnopolskie głosowanie online.

Kategorie konkursowe

Kapituła konkursu, złożona z wybitnych specjalistów z obszaru e-commerce, przyzna nagrody w 8 głównych kategoriach.

  • „Najlepszy sklep internetowy”, której opiekunem jest Allegro;

Kategoria adresowana do przedsiębiorczyń oraz kobiet pracujących na etacie, zajmujących się prowadzeniem sklepu internetowego, które w ciągu ostatnich 26 miesięcy wykazały się szczególną aktywnością i sukcesami. Poradziły sobie w okresie pandemii, przystosowały się do zmian, jakie zaszły wokół nas.

  • „Najlepszy e-marketing”, której partnerem jest Ceneo;

Kategoria promująca kobiety pasjonatki marketingu, które w ciągu ostatnich 26 miesięcy wymyśliły, zaplanowały i zrealizowały efektywną i ciekawą kampanię online, która pomogła zwiększyć widoczność firmy w internecie oraz zwiększyła sprzedaż.

  • „Innowacja w e-commerce”, której patronuje InPost;

Kategoria, w której wyróżnione są kobiety wizjonerki z innowacyjnym podejściem do biznesu internetowego, które wymyśliły lub są na etapie tworzenia nowatorskich rozwiązań. Wprowadziły nowe usługi online, innowacje w sklepach internetowych lub w pomysłowy sposób pomagają rozwijać branżę e-commerce.

  • „Technologia dla e-commerce”, w której nagrodę wręczy przedstawiciel firmy Audioteka;

Kategoria dla kobiet zajmujących są wdrożeniami lub optymalizacją sklepów internetowych, wprowadzeniem różnego typu narzędzi i aplikacji wspierających rozwój sprzedaży online.

  • „Odpowiedzialny e-commerce”, której patronem jest Modivo;

Nagroda przyznawana za pomysły na wsparcie ekologii poprzez wdrażanie lub promowanie działań pozwalających na prowadzenie zrównoważonego biznesu online.

  • „Najlepszy startup e-commerce”, której partnerem są Przelewy24;

Kategoria dla kobiet, które w ostatnich 2 latach rozpoczęły działalność w formie prowadzenia własnego sklepu internetowego (platformy do sprzedaży online) lub pracują w nowym startupowym e-commerce.

  • „Przedsiębiorcza mama w e-commerce”, której patronuje Fundacja Kobiety e-Biznesu;

W tej kategorii szansę na nagrodę mają przedsiębiorcze kobiety, które umiejętnie łączą rolę młodej mamy z budowaniem i rozwijaniem biznesu online.

  • oraz rozwijająca się kategoria „The best influencer for e-commerce”;

W tej kategorii nominowane mogą być Influencerki, które kreują trendy, wpływając na decyzje zakupowe setek tysięcy Polaków za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych.

Nagroda internautów

Ponadto w drodze ogólnopolskiego głosowania internetowego spośród wszystkich nominowanych zostanie wyłoniona największą liczbą głosów internautów Kobieta e-Commerce w kategorii „Wybór Internautów”.

Nagrody i gala finałowa konkursu

Na laureatki konkursu Kobieta e-Commerce 2023 czekają wyjątkowe statuetki nawiązujące projektem do kobiecego biznesu online. Zwyciężczyni głosowania internautów otrzyma dodatkowo nagrodę pieniężną w wysokości 5 tysięcy złotych.

Nazwiska laureatek konkursu poznamy podczas na gali finałowej, która odbędzie się 18 maja 2023 r. w Villi Intrata (Pałac Wilanów) w Warszawie.

Organizatorzy konkursu

Organizatorem konkursu Kobieta e-Commerce 2023 jest Fundacja Kobiety e-Biznesu we współpracy z partnerami: Allegro, MODIVO, CENEO, InPost, Audioteka, Przelewy24, Progressivo.

Patroni medialni

Wp.pl, Money.pl, Meloradio, Polki.pl, Glamour, Home&Market, egospodarka.pl, nowymarketing.pl, ecommerceportal.pl, ladybussiness.pl, businesswomanlife.pl, kobietyprzykawie.pl, allaboutlife.pl

Więcej informacji, regulamin i formularz zgłoszeniowy: www.kobietaecommerce.pl.

O Fundacji

Fundacja Kobiety e-Biznesu to polska organizacja non-profit zajmująca się edukacją z zakresu e-commerce oraz prowadzenia działalności online. Jednym z celów Fundacji jest też poprawa życia kobiet i ich rozwój zawodowy głównie w branży e-commerce. Założycielki Fundacji – Anna Heimberger, Dorota Bachman, Agnieszka Brytan-Jędrzejowska chcą pomagać kobietom w różnym wieku, na różnych etapach ich rozwoju zawodowego i osobistego, żeby mogły uczestniczyć w procesach związanych z rozwojem społeczeństwa o wysokich kompetencjach cyfrowych. Misją fundacji jest dzielenie się wiedzą i wspieranie w rozwijaniu swoich kompetencji w działalności związanej z gospodarką cyfrową i rozwojem biznesu w Internecie.

www.kobietyebiznesu.pl

Przebieg i ważne daty konkursu

Konkurs trwa od dnia 27 stycznia 2023 r. do dnia 18 maja 2023 r.

Konkurs podzielony jest na następujące etapy:

Etap I: 27 stycznia 2023 r. do 19 marca 2023 r. do godz. 23:59 – trwać będzie przyjmowanie zgłoszeń i nominacji poprzez wypełnienie online formularza zgłoszeniowego lub formularza nominacji dostępnego na stronie internetowej https://www.kobietaecommerce.pl/.

Etap II: od 19 marca 2023 r. do 21 marca 2023 r. – trwać będzie weryfikacja i ocena zgłoszeń konkursowych pod względem formalnym przez jury konkursu i kancelarię prawną.

Etap III: od 22 marca 2023 r. do 26 marca 2023 r. – trwać będzie ocena kandydatek konkursu przez jury konkursu i wybór nominowanych uczestniczek do nagród i tytułów.

Etap IV: 27 marca 2023 r. – nastąpi opublikowanie na stronie internetowej www.kobietaecommerce.pl listy nominowanych uczestniczek we wszystkich kategoriach konkursu. Liczba nominowanych w kategorii zależna jest od jakości zgłoszeń, nie może jednak przekroczyć 10 nominacji w jednej kategorii.

Etap V: od 27 marca 2023 r. do 7 maja 2023 r. – trwać będzie głosowanie internautów poprzez oddanie głosu na stronie www.kobietaecommerce.pl pod wybraną nominacją.

Etap VI: do 9 maja 2023 r. – odbędą się obrady jury, wyłonienie laureatek w poszczególnych kategoriach konkursu i głosowaniu internautów.

Etap VII: 18 maja 2023 r. – odbędzie się ogłoszenie laureatek konkursu na stronie internetowej. www.kobietaecommerce.pl, www.kobietyebiznesu.pl oraz gala finałowa konkursu, gdzie zostaną wręczone nagrody oraz statuetki laureatkom konkursu.

Źródło informacji: Fundacja Kobiety e-Biznesu

 


Źródło informacji: pap-mediaroom.pl

Może też Cię zainteresować

SoftSwiss zdobywa Warszawę: Nowe centrum programistyczne na mapie Polski

Gotówka – prawo obywatela, a nie przywilej państwa

Pierwsze miejsce w konkursie LOT-u – sukces młodych naukowców!

Bezpieczne podróżowanie w okolicach torów w Łowiczu

Polska – potencjał eksportowy gazu na Ukrainę: 3 mld m3 według prezesa GAZ-SYSTEM

TAGI: Biznes, Internet, konkursy, Nagrody

Zapisz się do biuletynu

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Wiadomości Warszawa 24 lutego 2023
Udostępnij ten artykuł
Facebook TwitterEmail Drukuj
Udostępnij
Co myślisz?
Love0
Sad0
Happy0
Angry0
Surprise0
Poprzedni artykuł Mike i Leni Stern na trasie koncertowej w Polsce
Następny artykuł Raport: ponad połowa unijnych środków z polityki spójności trafiła na projekty gminne
Zostaw komentarz Zostaw komentarz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Stay Connected

235.3k Polub
69.1k Śledź
11.6k Pin
56.4k Śledź
136k Zapisz się do subskrypcji
4.4k Śledź
- REKLAMA -
Ad imageAd image

Najnowsze

Key Account Manager | Miasto Warszawa
Praca Warszawa i okolice 24 marca 2023
Żyć z padaczką – nie musisz rezygnować z marzeń
Zdrowie i styl życia 24 marca 2023
Balazs Bagyi New Quartet: Polska trasa koncertowa w kwietniu
Ludzie i kultura 24 marca 2023
Polska na szlaku Michelin: prestiżowe wyróżnienie dla polskich miast
Ludzie i kultura 23 marca 2023

You Might also Like

Biznes i finanse

SoftSwiss zdobywa Warszawę: Nowe centrum programistyczne na mapie Polski

23 marca 2023
Biznes i finanse

Gotówka – prawo obywatela, a nie przywilej państwa

21 marca 2023
Biznes i finanse

Pierwsze miejsce w konkursie LOT-u – sukces młodych naukowców!

17 marca 2023
Biznes i finanse

Bezpieczne podróżowanie w okolicach torów w Łowiczu

17 marca 2023

WARSZAWA WIADOMOŚCI

Informacje lokalne: Warszawa, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Piaseczno, Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Pruszków, Wołomin, Radzymin

WYDAWCA

ZP20 Piotr Markowski

Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 112B
02-797 Warszawa

+48 733 644 002   |   [email protected]

Key Account Manager | Miasto Warszawa
24 marca 2023 2 minut czytania
Żyć z padaczką – nie musisz rezygnować z marzeń
24 marca 2023 6 minut czytania
Balazs Bagyi New Quartet: Polska trasa koncertowa w kwietniu
24 marca 2023 4 minut czytania
Polska na szlaku Michelin: prestiżowe wyróżnienie dla polskich miast
23 marca 2023 8 minut czytania

Kategorie

  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca

Informacje prawne i pozostałe

  • Obowiązek informacyjny RODO
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin Serwisu
  • Cyberbezpieczeństwo
  • JWC
Wiadomości WarszawaWiadomości Warszawa
Śledź nas

2022 © Wiadomości Warszawa - ZP20 Piotr Markowski

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o najważniejszych wydażeniach z Warszawy i okolic

Możesz wypisać się w dowolnej chwili. Korzystamy z MailChimp!

Removed from reading list

Cofnij
Go to mobile version
Witaj!

Zaloguj się

Zapomniałeś(aś) hasła?