Murapol S.A. – firma działająca na rynku nieruchomości mieszkaniowych w Polsce – w piątek zadebiutowała na Głównym Rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jest to już 413 spółka notowana na tym rynku, a dziesiąty debiut w tym roku. Od momentu otwarcia notowań akcje Murapol S.A. zyskały na wartości, wzrastając z 37,30 zł do 38,40 zł (wzrost o ponad 15 proc.).
Mary Kay Inc., marka propagująca upodmiotowienie kobiet na całym świecie, w dniu Światowego Dnia Przedsiębiorczości Kobiet dołączyła do grona sygnatariuszy zasad upodmiotowienia kobiet (WEP) w regionie Azji i Pacyfiku. Jest to kontynuacja inicjatywy, która rozpoczęła się w marcu 2019 roku, kiedy to marka podjęła pierwszy krok w kierunku realizacji zasad upodmiotowienia kobiet, dołączając do globalnego grona sygnatariuszy zasad podczas Forum WEP zorganizowanego w ramach sesji Komisji ONZ ds. Statusu Kobiet (CSW63).
Multimedia są obecnie dostępne wraz z tą informacją prasową – zobacz link, aby uzyskać dostęp do pełnej treści: https://www.businesswire.com/news/home/20231214958614/pl/
Aby zapoznać się z materiałami multimedialnymi zawartymi w tej informacji prasowej, skorzystaj z podanego linku: https://www.businesswire.com/news/home/20231214958614/pl/
Przejdź pod ten link, aby uzyskać dostęp do wszystkich materiałów multimedialnych zawartych w informacji prasowej: https://www.businesswire.com/news/home/20231214958614/pl/
Chcesz zobaczyć multimedia zawarte w tej informacji prasowej? Kliknij tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20231214958614/pl/, aby uzyskać dostęp do pełnej treści.
Mary Kay obchodzi 60. rocznicę swojego powstania, angażując się w WEP, aby wzmocnić swoją pozycję jako globalnej marki, która wspiera równouprawnienie kobiet w regionie Azji i Pacyfiku. Firma jest szanowana za dostarczanie niespotykanych możliwości biznesowych, tworzenie miejsc pracy i działania na rzecz lokalnych społeczności, realizowane poprzez CSR.
Zasady WEP dają firmom możliwość stworzenia ram, które sprzyjają równości płci i upodmiotowieniu kobiet w miejscu pracy, na rynku i w społeczności. Wprowadzone w 2010 r. przez UN Women oraz UN Global Compact, są oparte na ogólnoświatowych standardach praw człowieka, a ich podstawowym celem jest wspieranie pozytywnych zmian w społeczeństwie, w tym w świecie biznesu. Przedsiębiorstwa, które przestrzegają tych zasad, wykazują odpowiedzialność społeczną i czerpią korzyści.
W wydanym oświadczeniu Wendy Wang, prezeska Mary Kay w regionie Azji i Pacyfiku, powiedziała: „W ramach globalnych wysiłków na rzecz realizacji zasad WEP, które Mary Kay zapoczątkowała w 2019 r., dziś w regionie Azji i Pacyfiku firma potwierdza swoje zobowiązanie na rzecz dołożenia starań, by wyeliminować różnice w traktowaniu kobiet i mężczyzn w miejscu pracy, na rynku i w lokalnej społeczności. W upodmiotowieniu kobiet nie chodzi tylko o pomyślną ścieżkę kariery – wymagane jest kompleksowe podejście, plan działania w kierunku wymiernych postępów i oddziaływania, a także zaangażowanie wszystkich zainteresowanych stron, w tym sektora prywatnego. Za to wszystko odpowiadają zasady WEP. Mary Kay stawia na przywództwo poprzez zapewnienie kobietom z różnych środowisk odpowiednich narzędzi, mentoringu i wykształcenia, aby umożliwić dokonywanie wyborów, które pozwolą im na satysfakcjonujące życie wywierające pozytywny wpływ na ich własny los oraz los ich rodzin i społeczności”.
Mary Kay Chiny są dumni z osiągnięcia milowego kamienia w zakresie realizacji WEP na rzecz upodmiotowienia kobiet w regionie Azji i Pacyfiku. Dlatego też opublikowali raport dotyczący swoich działań, zatytułowany „Myśleć jak kobieta”. Ten raport stanowi realizację zasad nr 6 i 7 WEP, odnośnie inicjatyw na rzecz lokalnej społeczności oraz pomiarów i sprawozdawczości.
Mary Kay Chiny pracują ciężko w celu osiągnięcia postępu w zakresie realizacji WEP w regionie Azji i Pacyfiku, a ich pierwszy raport dotyczący działań na rzecz upodmiotowienia kobiet, „Myśleć jak kobieta”, stanowi wyraz tego wysiłku. Raport ten odpowiada zasadom nr 6 i 7 WEP, dotyczącym inicjatyw na rzecz lokalnej społeczności oraz pomiarów i sprawozdawczości.
WEP w działaniu
Raport przedstawia wyniki działań Mary Kay Chiny, których celem było wspieranie kobiet w ich drodze do osiągania sukcesów. Wielu różnych strategii dotyczących przywództwa, rynku, miejsca pracy oraz działań na rzecz lokalnej społeczności przyczyniło się do ich upodmiotowienia. W przyszłych wydaniach raportu Mary Kay zaprezentuje także swoje zobowiązania i wpływ w innych krajach regionu Azji i Pacyfiku. Oto kilka efektów działań zgodnych z zasadami WEP, które podkreślono w treści raportu:
Wieloletnia tradycja Mary Kay w dziedzinie wspierania pozycji kobiet w biznesie została potwierdzona poprzez dołączenie do grona sygnatariuszy Wspólnych Standardów dla Pracowniczek Handlowych w regionie Azji i Pacyfiku. Marka wdraża strategię „All For Her” w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla niezależnych konsultantek kosmetycznych, aby miały one dostęp do najnowocześniejszych technologii i narzędzi do efektywnego działania. Program ten obejmuje również szkolenia z zakresu wywierania wpływu społecznego i zwiększania świadomości na temat ich własnych kompetencji.
Mary Kay wspiera również środowisko kobiece w realizacji ich pasji i tworzeniu nowych możliwości zawodowych. Marka jest zaangażowana w propagowanie upodmiotowienia kobiet na całym świecie poprzez wsparcie wielu inicjatyw, takich jak Global Entrepreneurship Summit, który ma na celu zapewnienie kobietom dostępu do zasobów, wiedzy i sieci wsparcia w celu wspierania ich przedsiębiorczych działań.
Mary Kay jest światowym liderem w dziedzinie upodmiotowienia. Już od 2022 r. do marca 2023 r., 1 327 082 Niezależnych Konsultantek Kosmetycznych wzięło udział w szkoleniach i korzysta z nowoczesnych narzędzi biznesowych oferowanych przez Mary Kay. W ciągu lat 2020–2022 firma zainwestowała ponad 80 mln RMB (juanów chińskich) w działalność cyfrową, aby wspierać i wspomagać pracę konsultantek. Dzięki temu Mary Kay jest doskonałym miejscem pracy dla kobiet, które chcą rozwinąć swoje umiejętności i osiągnąć sukces.
W 2022 roku, 57% kierownictwa i personelu Mary Kay Chiny to kobiety, a 64% awansów dotyczyło kobiety. 93% pracowników Mary Kay Chiny wzięło udział w szkoleniach dotyczących zarządzania projektami, tendencji na rynku oraz przywództwa. Średnio jedna osoba wykonała 1,6 szkoleń, poświęciła 6 godzin na szkolenie, a jej udział w szkoleniu wiązał się z inwestycją rzędu 1500 RMB. To skłoniło nas do wykorzystania uzyskanych umiejętności do służby społeczności, w której działamy.
Według danych z kwietnia 2023 r. blisko 257 117 kobiet w Chinach skorzystało z programów CSR prowadzonych przez Mary Kay. Dołączając do wolontariuszy, 1267 Niezależnych Konsultantek i pracowników Mary Kay poświęciło ponad 9000 godzin na służbę w różnych formach, w tym pracę w centrum chirurgii rozszczepów wargi i podniebienia, akcję sprzątania lokalnej społeczności, a także bezpłatne kursy kosmetyczne z myślą o charytatywnych celach.
Od ponad 60 lat firma Mary Kay umożliwia kobietom kształtowanie swojej przyszłości, za co zasługuje na szacunek i uznanie. Założona w 1963 r. przez Mary Kay Ash w Teksasie, marka zdobyła uznanie milionów konsultantek i konsultantów w ponad 35 krajach. Mary Kay inwestuje w naukę, która stoi u podstaw piękna, tworzy nowoczesne kosmetyki do pielęgnacji skóry, makijażu, suplementy diety oraz zapachy. Ponadto wspiera inicjatywy charytatywne, takie jak walka z rakiem, czy pomoc ofiarom przemocy domowej. Poprzez swoje profile społecznościowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn i X (dawniej Twitter), Mary Kay zachęca nas do realizacji marzeń i wspiera nas w tych dążeniach. Więcej informacji na temat marki można znaleźć na stronie marykayglobal.com.
Tłumaczenie niniejszego zawiadomienia jest wyłącznie orientacyjne i służy wyłącznie celom ułatwienia zrozumienia. Jego skuteczność prawna zależy od języka źródłowego oryginalnego dokumentu, który jest jedynym obowiązującym źródłem prawnym.
Źródło dystrybucji: pap-mediaroom.pl