Ta strona używa plików cookies (cisteczka). Polityka Prywatności.
Zaakceptuj
Wiadomości WarszawaWiadomości Warszawa
  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca
Aktualnie czytasz: MC: Kampania `mObywatel ma łatwiej` z nowym rozmachem (komunikat)
Udostępnij
Powiadomienie
Ostatnie artykuły
Jak legalnie pozbyć się gruzu? Przewodnik dla właścicieli domów i mieszkań
1 maja 2025
Najlepsza wypożyczalnia sprzętu multimedialnego w Warszawie
24 kwietnia 2025
Masaż całego ciała – jakie korzyści przynosi regularne stosowanie?
6 kwietnia 2025
Budżet na wykończenie mieszkania – jak mądrze zaplanować wydatki?
20 marca 2025
Styl loftowy, skandynawski czy glamour? Jak wybrać idealny styl dla siebie?
20 marca 2025
Aa
Aa
Wiadomości WarszawaWiadomości Warszawa
  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca
  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca
Śledź nas
2022 © Wiadomości Warszawa. ZP20 Piotr Markowski.
Wiadomości Warszawa > Blog > Nauka i technologie > MC: Kampania `mObywatel ma łatwiej` z nowym rozmachem (komunikat)
Nauka i technologie

MC: Kampania `mObywatel ma łatwiej` z nowym rozmachem (komunikat)

Wiadomości Warszawa
Wiadomości Warszawa 10 lutego 2025
Zaktualizowane 2025/02/10 at 9:30 AM
Udostępnij
4 minut czytania
Udostępnij

W połowie 2024 roku zespół ds. sztucznej inteligencji osiągnął swój pierwszy kamień milowy, wprowadzając pierwszą funkcję połączenia AI z systemami HEUTHES.

Ministerstwo Cyfryzacji ogłasza kontynuację kampanii promującej aplikację mObywatel. Po pozytywnym przyjęciu pierwszej odsłony, nadszedł czas na kolejne działania. Kampania pod hasłem „mObywatel ma łatwiej” rozpocznie się 8 lutego i będzie realizowana w telewizji, a także w Internecie i mediach społecznościowych.

Nasza kampania skupia się na prezentacji mObywatela jako narzędzia dostępnego dla każdego, niezależnie od wieku czy poziomu zaawansowania cyfrowego. Bohaterowie spotów dzielą się historiami pokazującymi, jak aplikacja pomaga im zaoszczędzić czas i poczuć się bezpiecznie w cyfrowej przestrzeni.Kampania „mObywatel ma łatwiej” pokazuje, że cyfrowa tożsamość to więcej niż tylko technologia – to realne wsparcie w codziennych sprawach. Po udanej pierwszej części kampanii chcemy dodatkowo zachęcić Polaków do korzystania z tego narzędzia – mówi Krzysztof Gawkowski, wicepremier i minister cyfryzacji.

mObywatel to bardzo popularna aplikacja rządowa w Europie, z której korzysta już 8,75 miliona Polaków, dzięki mDowodowi dostępnemu w aplikacji. Od listopada 2024 r. kolejne 500 tysięcy Polaków zaczęło używać tej aplikacji, co oznacza, że niedługo liczba użytkowników przekroczy 9 milionów. Co więcej, użytkownicy są wierni aplikacji, codziennie odnotowuje się aż 600 tysięcy unikalnych logowań. Aplikacja rozwijana przez Centralny Ośrodek Informatyki (COI) zbiera bardzo dobre oceny na platformach iOS i Android – 4,8 na 5 gwiazdek, opinie ponad 300 tysięcy użytkowników.

Ministerstwo Cyfryzacji zaprasza do obejrzenia kulisy powstawania kampanii. Specjalne materiały „making of” pokażą proces tworzenia spotów, w tym ujęcia zrealizowane na Stadionie Narodowym w Warszawie. To doskonała okazja, by przyjrzeć się pracy za kulisami i poczuć energię i radość korzystania z aplikacji, która ułatwia codzienne życie milionów Polaków.

„Making of” to unikalna okazja, by spojrzeć za kulisami kampanii Ministerstwa Cyfryzacji. W filmach widzowie zobaczą, jak powstawały dynamiczne ujęcia na tle Stadionu Narodowego w Warszawie, które doskonale oddają energię i radość korzystania z aplikacji, ułatwiającej codzienne życie milionów Polaków.

Linki do materiałów wideo:

1. https://www.youtube.com/shorts/JxEGTvpDLYs

2. https://www.youtube.com/shorts/qxgFy_XmZB0

3. https://www.youtube.com/shorts/TnXz_aHJv3E

4. https://www.youtube.com/shorts/mlAUoyu8z5Q

Założenia mediowe kampanii:

W kampanii wykorzystane będą 15-sekundowe spoty z pierwszej fazy emitowanej w listopadzie i grudniu 2024 roku. Kampania obejmie największe stacje telewizyjne, internet oraz kanały Ministerstwa Cyfryzacji oraz Centralnego Ośrodka Informatyki. Planowane są także kolejne etapy kampanii do końca 2025 roku.

Agencja GoldenSubmarine jest odpowiedzialna za koncepcję kreatywną i produkcję materiałów reklamowych, natomiast zespół Ministerstwa Cyfryzacji zajmuje się zakupem emisji telewizyjnej. Kampanię internetową obsługuje dom mediowy Carat Polska, który wygrał przetarg na obsługę mediową Ministerstwa w styczniu tego roku.

Nowy etap kampanii to kolejny krok w kierunku promocji korzyści płynących z wykorzystania technologii cyfrowych w Polsce. Ministerstwo Cyfryzacji zachęca wszystkich obywateli do pobrania aplikacji mObywatel i korzystania z jej funkcji, zwłaszcza tych związanych z bezpieczeństwem, takich jak zastrzeganie PESEL i otrzymywanie powiadomień o zagrożeniach w internecie.

Aby uzyskać więcej informacji o aplikacji, zapraszamy do odwiedzenia strony info.mobywatel.pl oraz naszych kanałów społecznościowych Ministerstwa Cyfryzacji.

Finansowanie kampanii

Nasza kampania głównie korzysta z funduszy Unii Europejskiej i jest częścią projektu pt. „Kampanie edukacyjno-informacyjne na rzecz upowszechniania korzyści z wykorzystywania technologii cyfrowych”, realizowanego przez Ministerstwo Cyfryzacji. Możesz znaleźć więcej informacji o projekcie tutaj:

Link do kampanii edukacyjno-informacyjnej na rzecz wykorzystywania technologii cyfrowych znajdziesz tutaj: https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/kampanie-edukacyjno-informacyjne-na-rzecz-upowszechniania-korzysci-z-wykorzystywania-technologii-cyfrowych

Komunikaty publikowane w serwisie PAP są bez zmian w treści, tak jak dostarczone przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść zgodnie z ustawą prawo prasowe (PAP).


Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl

Może też Cię zainteresować

MRiRW: Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych andndash; nabór uzupełniający (komunikat)

ADOIT 17.1: płynna współpraca i personalizacja w architekturze korporacyjnej

Fundacja Perspektywy ustanawia partnerstwo ze Stellantis na realizację projektu `Girls, itand#039;s time for tech`

Immersja, relacje i innowacje: jak gamingowe wydarzenia kształtują relacje z graczami

Nowa strategia Fundacji PZU: wszechstronny rozwój, wzmocnienie odporności społecznej i wyzwolenie potencjału Polaków

TAGI: AI, funkcja, grupa, kamień milowy, połączenie, rozwój, specjaliści, systemy HEUTHES, sztuczna inteligencja, zespół

Zapisz się do biuletynu

Be keep up! Get the latest breaking news delivered straight to your inbox.
By signing up, you agree to our Terms of Use and acknowledge the data practices in our Privacy Policy. You may unsubscribe at any time.
Wiadomości Warszawa 10 lutego 2025
Udostępnij ten artykuł
Facebook TwitterEmail Drukuj
Udostępnij
Co myślisz?
Love0
Sad0
Happy0
Angry0
Surprise0
Poprzedni artykuł Samotność młodych w wirtualnym tłumie. Jak budować bezpieczną relację ze światem online?
Następny artykuł 38% Polaków świętuje walentynki inaczej – nie tylko z partnerem, ale także z bliskimi i samym sobą

Stay Connected

235.3k Polub
69.1k Śledź
11.6k Pin
56.4k Śledź
136k Zapisz się do subskrypcji
4.4k Śledź
- REKLAMA -
Ad imageAd image

Najnowsze

Jak legalnie pozbyć się gruzu? Przewodnik dla właścicieli domów i mieszkań
Artykuły Partnerskie Budownictwo i nieruchomości 1 maja 2025
Najlepsza wypożyczalnia sprzętu multimedialnego w Warszawie
Artykuły Partnerskie Biznes i finanse 24 kwietnia 2025
Masaż całego ciała – jakie korzyści przynosi regularne stosowanie?
Artykuły Partnerskie Zdrowie i styl życia 6 kwietnia 2025
Budżet na wykończenie mieszkania – jak mądrze zaplanować wydatki?
Artykuły Partnerskie Budownictwo i nieruchomości 20 marca 2025

You Might also Like

Polityka i społeczeństwo

MRiRW: Fundusze promocji produktów rolno-spożywczych andndash; nabór uzupełniający (komunikat)

13 marca 2025
Nauka i technologie

ADOIT 17.1: płynna współpraca i personalizacja w architekturze korporacyjnej

12 marca 2025
Nauka i technologie

Fundacja Perspektywy ustanawia partnerstwo ze Stellantis na realizację projektu `Girls, itand#039;s time for tech`

10 marca 2025
Nauka i technologie

Immersja, relacje i innowacje: jak gamingowe wydarzenia kształtują relacje z graczami

10 marca 2025

WARSZAWA WIADOMOŚCI

Informacje lokalne: Warszawa, Mińsk Mazowiecki, Otwock, Piaseczno, Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Pruszków, Wołomin, Radzymin

WYDAWCA

ZP20 Piotr Markowski

Al. Komisji Edukacji Narodowej 36 / 112B
02-797 Warszawa

+48 733 644 002   |   [email protected]

Jak legalnie pozbyć się gruzu? Przewodnik dla właścicieli domów i mieszkań
1 maja 2025 4 minut czytania
Najlepsza wypożyczalnia sprzętu multimedialnego w Warszawie
24 kwietnia 2025 6 minut czytania
Masaż całego ciała – jakie korzyści przynosi regularne stosowanie?
6 kwietnia 2025 3 minut czytania
Budżet na wykończenie mieszkania – jak mądrze zaplanować wydatki?
20 marca 2025 5 minut czytania

Kategorie

  • Biznes i finanse
  • Ludzie i kultura
  • Nauka i technologie
  • Polityka i społeczeństwo
  • Zdrowie i styl życia
  • Praca

Informacje prawne i pozostałe

  • Obowiązek informacyjny RODO
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin Serwisu
  • Cyberbezpieczeństwo
  • JWC
Wiadomości WarszawaWiadomości Warszawa
Śledź nas

2022 © Wiadomości Warszawa - ZP20 Piotr Markowski

Bądźmy w kontakcie!

Zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o najważniejszych wydażeniach z Warszawy i okolic

Możesz wypisać się w dowolnej chwili. Korzystamy z MailChimp!

Removed from reading list

Cofnij
Go to mobile version
Witaj!

Zaloguj się

Zapomniałeś(aś) hasła?