Praca na stanowisku – Key Account Manager – branża HR (Warszawa)

Głównym celem Feel Comfort jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wprowadzaniem osób z niepełnosprawnościami do organizacji, min.: doradztwo w przygotowaniu do zatrudnienia OzN, audyt bieżącej polityki zatrudnienia, rekrutację, wsparcie w procesie adaptacji i integracji w zespole.   

Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.  

NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager – branża HR MIEJSCE PRACY:

WARSZAWA
WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html  

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: ·         Współpraca z działami HR naszych klientów, ·         Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi, ·         Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów, ·         Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy, ·         Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.), ·         Przygotowywanie ofert i kalkulacji, ·         Wystawianie faktur dla klientów, ·         Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami, ·         Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.  

WYMAGANIA:
·         Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym, ·         Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem, ·         Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów, ·         Zorientowanie na realizację celów biznesowych, ·         Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista, ·         Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych, ·         Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej, ·         Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, ·         Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel), ·         Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.

 
OFERUJEMY: ·         Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie), ·         Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności, ·         Elastyczne godziny pracy, ·         Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski, ·         Komputer i telefon służbowy, ·         Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią, ·         Pakiet medyczny, ·         Spotkania integracyjne.

Ogłoszenie źródłowe: https://jobtime.pl/praca/113746/Key-Account-Manager—branza-HR.html