Głównym celem Feel Comfort jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wprowadzaniem osób z niepełnosprawnościami do organizacji, min.: doradztwo w przygotowaniu do zatrudnienia OzN, audyt bieżącej polityki zatrudnienia, rekrutację, wsparcie w procesie adaptacji i integracji w zespole.
Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.
NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager – branża HR MIEJSCE PRACY:
WARSZAWA WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: · Współpraca z działami HR naszych klientów, · Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi, · Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów, · Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy, · Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.), · Przygotowywanie ofert i kalkulacji, · Wystawianie faktur dla klientów, · Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami, · Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.
WYMAGANIA: · Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym, · Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem, · Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów, · Zorientowanie na realizację celów biznesowych, · Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista, · Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych, · Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej, · Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami, · Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel), · Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY: · Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie), · Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności, · Elastyczne godziny pracy, · Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski, · Komputer i telefon służbowy, · Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią, · Pakiet medyczny, · Spotkania integracyjne.
Ogłoszenie źródłowe: https://jobtime.pl/praca/113746/Key-Account-Manager—branza-HR.html