Rok z Uber i Lotniskiem Chopina: 700 tysięcy przewiezionych pasażerów

Uber i Lotnisko Chopina świętują pierwszy rok współpracy, która okazała się bardzo owocna. Lotnisko Chopina stało się trzecim na świecie portem lotniczym, z którego pasażerowie mogą skorzystać z innowacyjnej funkcji zamawiania przejazdu z wykorzystaniem PINu. Przez pierwszy rok współpracy z usługą Uber Airport skorzystało ponad 700 tysięcy pasażerów pochodzących z 86 różnych krajów.

Ubiegły miesiąc lipiec przyniósł duże zmiany dla największego portu lotniczego w Polsce – Lotniska Chopina. Połączyło ono siły z najbardziej popularną aplikacją do zamawiania przejazdów – Uber. W wyniku tego partnerstwa, pasażerowie Lotniska Chopina mogą korzystać z usługi zamawiania przejazdów bezpośrednio z Hali Przylotów.

Zapewniamy najwyższą jakość usługi Uber Airport, dlatego naszych kierowców wybieramy spośród tych o najlepszych ocenach, którzy spełniają wysokie wymagania lotniska, w tym posiadających polskie prawo jazdy. W ramach oferty dostępnych jest ponad 400 samochodów z segmentu C i wyższego, zapewniających najwyższy komfort i bezpieczeństwo podróżującym.

„Dojazd na i z lotniska to nieodłączny element podróży lotniczych. Jako zarządzający lotniskiem staramy się ten etap jak najbardziej naszym pasażerom ułatwić. Dlatego ogromnie cieszy nas trwająca już od roku bardzo dobra współpraca z firmą Uber. W sezonie wakacyjnym Lotnisko Chopina odprawia średnio około 61 tys. osób w ciągu doby. Przy tak dużym ruchu pasażerskim sprawny transfer z i do portu, który zapewnia Uber, pozytywnie wpływa na komfort podróżujących oraz całą organizację komunikacji wokół terminalu lotniska” – mówi Anna Dermont, zastępca dyrektora biura zarządu, rzecznik prasowy.

Zdjęcie lotnicze, ultra realistyczne, przedstawiające pas startowy Lotniska Chopina w Warszawie oraz Lotniska w Modlinie. Wzdłuż pasów widoczne nowoczesne maszty i urządzenia radionawigacyjne w trakcie instalacji, obecni są technicy i pracownicy budowlani, samoloty na płycie, wczesny poranek i dobre warunki atmosferyczne. Wyeksponowana nowoczesna infrastruktura lotniskowa i zaawansowana technologia lotnicza.

Uber jest jednym z najbardziej znanych i udanych usług w dziedzinie transportu. Od momentu założenia firmy w 2009 roku, Uber stał się jednym z najbardziej popularnych środków transportu w całym świecie. W ciągu dnia, tysiące pasażerów wybiera Uber jako środek transportu.

Uber jest znany ze swojej komfortowej i wygodnej jazdy. Jest to jeden z powodów, dla których wielu pasażerów wybiera ten środek transportu. Wysoce zaawansowana technologia jest używana do śledzenia i monitorowania czasu przejazdu, aby zapewnić jak najlepszą obsługę pasażerom.

Stało się to możliwe dzięki wprowadzeniu usługi Uber, która zapewnia szybki, bezpieczny i wygodny środek transportu. Każdego dnia tysiące pasażerów wybierają Uber jako środek transportu. Wszystko to dzięki wygodzie, bezpieczeństwu, a także niskim kosztom podróżowania, które są oferowane przez Uber.

Uber zrewolucjonizował transport i sprawił, że podróżowanie stało się łatwiejsze niż kiedykolwiek. Dzięki regularnej i niezawodnej usłudze, tysiące pasażerów codziennie wybierają Uber jako swój środek transportu.

Uber wykorzystuje wysokiej jakości technologię, aby zapewnić pasażerom maksymalny komfort i bezpieczeństwo podczas podróżowania. Bezpłatne aplikacje mobilne i innowacyjne funkcje śledzenia są używane do monitorowania czasu przejazdu i wykonywania wielu innych czynności. Dzięki temu tysiące pasażerów codziennie wybiera Uber jako swój środek transportu.

Ultra realistyczne zdjęcie przedstawiające remont nawierzchni drogowych przy dużym, międzynarodowym lotnisku. Widać nowoczesne maszyny budowlane, pracowników w kamizelkach odblaskowych oraz główne drogi dojazdowe. W tle charakterystyczny terminal Lotniska Chopina w Warszawie, zdjęcie w ciągu dnia.

Uber zrewolucjonizował usługi transportowe na całym świecie, oferując wygodną, bezpieczną i przystępną cenowo alternatywę dla tradycyjnych środków transportu. Tysiące pasażerów dziennie wybiera Uber jako środek transportu, co świadczy o dużym zaangażowaniu i uznaniu dla tej usługi.

Od kiedy usługa została uruchomiona, nieustannie cieszy się dużą popularnością wśród osób przylatujących na lotnisko w stolicy. Przez ostatni rok skorzystało z niej ponad 700 tysięcy pasażerów, a ich podróże objęły łącznie prawie 92 obwody Ziemi.

Usługi naszej firmy obejmują zarówno krótkie przejazdy po Warszawie, jak i nietypowe zamówienia. Najdłuższy przejazd, jaki zrealizowaliśmy, miał aż 621 km i zaczynał się na lotnisku, kończąc w centrum stolicy.

Usługa cieszy się ogromnym powodzeniem wśród pasażerów z całego świata: z 86 krajów skorzystało z niej już ponad milion osób. Najpopularniejszymi krajami były Polska, Ukraina, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Rumunia, Portugalia, Kanada i Holandia.

Lotnisko Chopina w Warszawie jest trzecim lotniskiem na świecie, które wdrożyło usługę Uber Airport z dostępną opcją PIN. Jest to innowacyjna usługa, która pozwala na zamawianie przejazdów w prosty i szybki sposób. Użytkownicy mogą teraz zaoszczędzić czas, zamiast szukać kierowcy w okolicy.

Bardzo realistyczne, fotograficzne ujęcie nowoczesnego parkingu samochodowego w trakcie budowy przy dużym, ruchliwym terminalu lotniska. Na zdjęciu widoczne są maszyny budowlane, układanie nowej nawierzchni, pracownicy oraz ostatnie prace wykończeniowe na dużym terenie parkingowym. Nowoczesne szlabany wjazdowe i pobliskie tereny zielone. Dzień, lekko pochmurne niebo, zurbanizowane otoczenie Warszawy, Polska.

„Wprowadzenie PINu skróciło proces oczekiwania na przejazd. Początkowo wynosił on około 4 minuty, ale obecnie w wielu przypadkach samochód jest dostępny dla pasażera już w momencie zamówienia. To innowacja, jakiej Uber jeszcze nie wprowadzał w Europie” – powiedział Marcin Moczyróg, dyrektor regionalny Uber w regionie CEE.

Lotnisko Chopina jest pierwszym terminalem w Europie, a trzecim na świecie, który wprowadził funkcję zamawiania przez PIN. Poza stołecznym portem, taka opcja jest dostępna na lotniskach w Dubaju i Melbourne.

Lotnisko Chopina jest pierwszym terminalem w Europie i trzecim na świecie, który wyposażono w funkcję zamawiania przez PIN. Ta opcja jest również dostępna na lotniskach w Dubaju i Melbourne.

Lotnisko Chopina w Warszawie jest miejscem, w którym w czerwcu liczba pasażerów po raz pierwszy przekroczyła wartość z roku 2019. Obecnie w lipcu i sierpniu, na to wyjątkowe lotnisko przylatuje i odlatuje około 60 000 osób dziennie. Aby ułatwić pasażerom dotarcie do portu, Lotnisko Chopina współpracuje z taksówkami Uber Airport, które zatrzymują się na pierwszej, najbliższej terminalowi nitce dojazdowej na poziomie przylotów.

27 lipca Uber obdarzył swoich klientów w strefie przylotów wyjątkowym prezentem – specjalnymi gadżetami i kodami na bezpłatne przejazdy. To nasz sposób na uczczenie wspaniałego roku współpracy.

Uber to nowoczesna aplikacja, łącząca pasażerów z licencjonowanymi kierowcami. Z roku na rok firma rozszerza swoją działalność, oferując swoim użytkownikom szeroki wachlarz usług. Obecnie w Polsce Uber umożliwia zamówienie transportu osób, dostawy posiłków, a także drobnych przesyłek. Jest dostępny w 19 lokalizacjach i stale się rozwija. Więcej wiadomości na temat aplikacji i jej usług można znaleźć na stronie internetowej Uber.pl.

Uber to nie tylko wygodny i bezpieczny sposób poruszania się po mieście. To także jedna z najbardziej innowacyjnych firm technologicznych, działająca na całym świecie. Aplikacja jest obecna w ponad 70 krajach i ponad 10 000 miastach, a jej usługi zdobyły już miliony zadowolonych klientów. Uber to wygodny i ekonomiczny sposób korzystania z usług przewozowych. Więcej informacji na temat aplikacji i jej usług można znaleźć na stronie internetowej Uber.pl.


Informacja dystrybuowana przez: pap-mediaroom.pl