SHEIN, globalny sklep internetowy oferujący modę i produkty lifestyle, zakończył swoją trasę mobilnego showroomu Cloud Car po Polsce, odwiedzając wybrane miasta. Trasa rozpoczęła się 21 października w Warszawie i zakończyła 6 listopada w Katowicach. Podczas podróży klienci mieli okazję zapoznać się z najnowszymi trendami, akcesoriami i kosmetykami dostępnymi w ofercie marki.
W ciągu kilku tygodni SHEIN Cloud Car odwiedził kilka miast w Polsce, przyciągając uwagę ponad 15 tysięcy osób. Podczas wizyt, odwiedzający mieli okazję zapoznać się z różnorodnym portfolio produktów SHEIN, w tym ubrania, akcesoria, artykuły z kategorii Home&Living oraz kosmetyki marki SHEGLAM, które są odpowiednie dla różnych potrzeb klientów.
„Projekt SHEIN Cloud Car miał na celu dotarcie do naszych klientów w Polsce, oferując im możliwość lepszego poznania marki oraz naszego unikalnego modelu biznesowego >>on demand<< opartego na zamówieniach na żądanie. Cieszymy się z przyjęcia, z jakim spotkał się mobilny showroom i jesteśmy zadowoleni z osiągniętych rezultatów” – wyjaśnia Jolanta Stryjczak, dyrektor public relations SHEIN w Polsce.
Trasa Cloud Car zdobyła dużą popularność wśród odwiedzających, co potwierdza rosnącą popularność marki na polskim rynku. Mobilny showroom przyciągnął szczególnie uwagę młodszej grupy odbiorców (Gen Z), którzy preferują zakupy poprzez aplikację SHEIN. Na wydarzeniu pojawiła się także grupa konsumentów w wieku 40+, zainteresowana modą zarówno dla kobiet, jak i dla mężczyzn.
Centrum logistyczne obsługujące Europę oraz biuro SHEIN znajdują się niedaleko Wrocławia, w województwie dolnośląskim. Marka stworzyła miejsca pracy dla kilku tysięcy osób i aktywnie wspiera projekty charytatywne i humanitarne w regionie Dolnego Śląska.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl