Z okazji zbliżających się świąt duet projektantów, Paprocki Brzozowski, zaprojektował specjalną kolekcję świątecznych bluz z symbolem polskiej i ukraińskiej przyrody dla Amazon.pl.
Świąteczną bluzę z kolekcji Amazon.pl i Paprocki Brzozowski można znaleźć w nowo otwartym sklepie marki.
Cały dochód ze sprzedaży bluz zostanie przekazany na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Warszawa, 8 grudnia 2022 r. – Amazon.pl wprowadza dziś do sprzedaży limitowaną kolekcję świątecznych bluz zaprojektowanych we współpracy ze znanym i cenionym duetem polskich projektantów Paprocki Brzozowski. Bluzy w wyrazistych, świątecznych kolorach humorystycznie nawiązują do bociana – symbolu polskiej, jak i ukraińskiej przyrody. Na bluzach umieszczono zabawny napis „STAY FOR X-MAS”, żartobliwie zachęcający te ptaki do spędzenia świąt Bożego Narodzenia w kraju zamiast odlatywania na zimę w cieplejsze miejsca. Bluzy Amazon.pl i Paprocki Brzozowski zostały wyprodukowane w Polsce z miękkiej w dotyku i zapewniającej komfort bawełny organicznej wysokiej jakości. Są dostępne wyłącznie na Amazon.pl w trzech rozmiarach: S/M, M/L i L/XL, w cenie 299 zł za sztukę. Liczba bluz jest ograniczona.
„Projektowanie limitowanej edycji bluz z motywem świątecznym dla Amazon.pl było naprawdę ekscytującą przygodą. Jesteśmy przekonani, że przypadną one do gustu polskim konsumentom szukającym doskonałych prezentów dla rodziny i przyjaciół czy idealnego stroju na wigilijną kolację lub świąteczny obiad. Wspólnie z Amazon.pl dołożyliśmy starań, aby zaprojektowany przez nas produkt dobrze oddawał świąteczny klimat, a przy tym był nieco przekorny” – powiedział Marcin Paprocki, jeden z twórców marki Paprocki Brzozowski.
Cały dochód ze sprzedaży specjalnej kolekcji Amazon.pl i Paprocki Brzozowski zostanie przekazany na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Bluzy są dostępne na Amazon.pl w ramach Amazon Prime. Prime oferuje darmową i szybką dostawę milionów produktów, bez minimalnej kwoty zamówienia, do domu, paczkomatu i punktów odbioru, nawet następnego dnia i w weekendy. Pierwszy miesiąc próbny jest bezpłatny, po tym okresie opłata wynosi 49 zł na rok. Można zrezygnować w dowolnym momencie.
Amazon w Polsce
Serwis Amazon.pl wystartował 2 marca 2021 roku. Jego klienci mogą robić zakupy w przystępnych cenach, wybierając z katalogu ponad 250 milionów produktów w ponad 30 kategoriach oraz cieszyć się bezpłatną dostawą z Amazon Prime. Subskrybenci Amazon Prime mają zapewniony dostęp do wszystkiego, co najlepsze w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do szybkiej i darmowej dostawy milionów produktów (do domu, paczkomatów i punktów odbioru), bez minimalnej kwoty zamówienia, nawet następnego dnia i w weekendy. Prime zapewnia również dostęp do nagradzanych filmów i seriali, w tym produkcji Amazon Originals, darmowych gier i materiałów in-game dzięki Prime Gaming, a także do ekskluzywnych okazji Prime. Każdy może wypróbować Prime za darmo w ramach 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł/rok.
Informacje o Amazon
Amazon wyznaje cztery zasady przewodnie: koncentrację na kliencie, a nie na konkurencji, pasję do innowacyjnych rozwiązań, zaangażowanie na rzecz doskonałości operacyjnej oraz myślenie długofalowe. Amazon dąży do tego, by być najlepszym pracodawcą, najbezpieczniejszym miejscem pracy oraz najbardziej zorientowaną na klienta firmą na świecie. Amazon jako pierwszy na świecie wprowadził m.in. następujące produkty i usługi: opinie klientów, zakupy za pomocą jednego kliknięcia, spersonalizowane rekomendacje, Prime, Fulfillment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, program Postaw na Swój Rozwój, tablety Fire, TV Fire, Amazon Echo, Alexa, technologia Just Walk Out, Amazon Studios i Deklarację Klimatyczną (The Climate Pledge). Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź biuro prasowe i bloga Aboutamazon.pl oraz śledź firmę na Facebooku, Instagramie, Twitterze @AmazonNewsPL i YouTube.
Źródło informacji: Amazon
Źródło informacji: pap-mediaroom.pl