Nie chodzi już tylko o inwestowanie w infrastrukturę czy marketing, ale o bardziej wyraźne skupienie się na indywidualnych potrzebach, oczekiwaniach i nowych przyzwyczajeniach klientów – tak Szymon Midera, prezes zarządu największego polskiego banku, definiuje przyszły kierunek rozwoju sektora bankowości detalicznej.
Banki coraz bardziej angażują się w obszarze platform e-commerce, gdzie chcą być partnerem biznesowym, zapewniającym bezpieczeństwo transakcji, wsparcie analityczne oraz innowacyjne technologie płatnicze. Szymon Midera zapowiada, że bank chce do 15 milionów klientów w ciągu trzech lat. Prezes PKO BP jest także przewodniczącym Rady Programowej Kongresu Bankowości Detalicznej, którego celem jest zrównoważony rozwój polskiej bankowości. 16. edycja Kongresu Bankowości Detalicznej odbywa się w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.
Źródło wiadomości: pap-mediaroom.pl