Nowe biuro w Warszawie dołącza do dotychczasowych oddziałów Start.io w USA, Izraelu, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Chinach i Indiach.
Start.io, czołowa wielokanałowa platforma reklamowa, świadcząca usługi na rzecz sprzedawców, ogłosiła dzisiaj otwarcie biura w Warszawie, które ma na celu wsparcie nieustannego rozwoju spółki.
Warszawskie biuro jest najnowszym dodatkiem do globalnej sieci oddziałów Start.io, która obejmuje już USA, Izrael, Ukrainę, Wielką Brytanię, Chiny i Indie.
Start.io rozpoczęła proces rekrutacji na wiele stanowisk technicznych w Polsce, planując zatrudnienie pracowników przez cały rok 2024. Aktualnie dostępne stanowiska to: inżynier danych (infrastruktura) – Data Engineer, stanowisko związane z analizą i inżynierią danych (Data Science & Engineering), analityk danych (Data Scientist), inżynier ds. usług profesjonalnych (Professional Service Engineer) oraz lider zespołu ds. automatyzacji kontroli jakości (QA Automation Lead).
„Polska jest domem dla wielu wysoko wykwalifikowanych specjalistów sektora technicznego, absolwentów najlepszych uczelni w kraju zdobywających doświadczenie w czołowych firmach w branżach komunikacji mobilnej, ad-tech (technologii reklamowej) i gier – powiedział Andrew Younan, starszy wiceprezes ds. produktów i inżynierii w Start.io. – Z radością czekamy na naszych nowych kolegów z Polski”.
Start.io dostarcza ogromną liczbę cyfrowych reklam każdego dnia, które sięgają ponad 2 miliardów odbiorców co miesiąc. Dzięki wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, firma jest w stanie podejmować decyzje w czasie rzeczywistym i zoptymalizować kampanie reklamowe.
Informacje o dostępnych miejscach pracy w Start.io znajdziesz na stronie Start.io poświęconej karierze.
Start.io
Start.io to platforma reklamowa oferująca usługi sprzedawcom poprzez dostęp do użytkowników urządzeń mobilnych w czasie rzeczywistym. Dostarczamy setki milionów cyfrowych reklam dziennie za pośrednictwem ponad 500 000 aktywnych aplikacji. Nasza platforma wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby zapewnić skuteczne kampanie reklamowe. Bezpośrednia integracja z tysiącami użytkowników publikujących reklamy mobilne zapewnia nam dostęp do ponad 50 miliardów sygnałów danych z pierwszej ręki dziennie na całym świecie. Specjaliści marketingu wykorzystują te zanonimizowane sygnały do zrozumienia i prognozowania zachowań konsumentów, identyfikacji nowych możliwości i napędzenia rozwoju działalności.
Dystrybucja: pap-mediaroom.pl